هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل سان رایز کیش

 

هتل سان رایز کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش در پشت بازار پردیس واقع شده است. این هتل با سوئیت های 1 خوابه , 2 خوابه و 3 خوابه  آماده ارائه امکانات و پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سان رایز کیش با فرودگاه جزیره حدود 5 دقیقه رانندگی است. هتل سان رایز کیش از ساختمان 4 طبقه تشکیل شده است و دارای 34 واحد می باشد اکثر اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس را به شما میهمانانتور کیش هدیه می کند .

از امکانات هتل سان رایز کیش می توان به  رستوران شبانه روزی ، صبحانه رایگان سرد و گرم در انواع ایرانی و خارجی ,کافى شاپ , لابى , لاندرى , بوفه رایگان , تلویزیون دارای ۶ کانال ماهواره ای اشاره نمود همچنین دارای امکانات تفریحی نظیر دو قایق کف شیشه ای و تندرو می باشد که با آن مرجانها و ماهی های زیر آب را برای گردشگران تور کیش به نمایش می کشد.

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و بعد از بازار پردیس 2 در میدان سیری بنا شده است. این هتل برای میهمانان تور کیش از تخفیف 15 درصدی ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها برخوردار می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در همه ی اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد. هتل تعطیلات با ماشین تا فرودگاه جزیره 12 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل تعطیلات کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل ، اینترنت در لابی، پاركینگ سرپوشیده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت ، غرفه و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95 

تور کیش پاییز 95 

 تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش نوروز 96

تور کیش آذر 95 

 تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

تور کیش بهمن 95 

 

تور کیش اسفند 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 3 ستاره کیش , مناسب ترین هتل های 3 ستاره کیش , امکانات هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: